W roku 2023 do sześciu kategorii konkursowych zgłoszonych zostało łącznie 283 projekty ze 162 firm. W gronie laureatów konkursu znaleźli się:
Kapituła konkursu zwróciła uwagę na zidentyfikowanie palącego lokalnego problemu i rozwiązanie go, wpływ na pozytywną zmianę w wielu istotnych aspektach, osiągnięte rezultaty i spójność działań, połączenie wielu elementów oraz świetne wykorzystanie własnych zasobów.
The Walt Disney Company (Polska) Sp. z o.o. w kategorii Diversity, Equity and Inclusion za projekt Disney na rzecz dostępności, którego celem było przystosowanie historii Disneya tak, by były one dostępne również dla dzieci z niepełnosprawnościami słuchu, wzroku oraz w spektrum autyzmu.
Jury postanowiło docenić projekt za ciekawy sposób dotarcia i innowacyjność, szersze spojrzenie na problem i zwrócenie uwagi na wiele elementów, działania na rzecz włączenia dzieci z niepełnosprawnościami do udziału w życiu kulturalnym, współpracę z ekspertami z organizacji pozarządowych w celu jak najlepszego zrozumienia problemu.
W tej kategorii jury postanowiło docenić lidera działań CSR za podjęcie wyzwania mówienia o trudnym i skomplikowanym problemie, innowacyjność na tle branży, w której funkcjonuje, szeroko pojęte podejście do działań na rzecz różnorodności, w tym neuroróżnorodności, stworzenie forum wymiany doświadczeń i poradnika dobrych praktyk dla innych, działania na rzecz zmiany nie tylko we własnej w firmie, ale i w środowisku biznesowym.
Poprawne zgłoszenie do Konkursu CSR POLAND AWARDS polega na wypełnieniu Formularza Konkursowego dostępnego do pobrania na stronie csrpoland.pl oraz przesłanie go na adres [email protected] Wszystkie wnioski rozpatrzy specjalnie powołana Kapituła Konkursu.
Nagrodami CSR Poland Awards uhonorowani zostaną realizatorzy najlepszych inicjatyw społecznych.