Praca a dobrostan psychiczny - jak to pogodzić?

Panel dyskusyjny

Stres i wypalenie zawodowe to jedne z największych wyzwań współczesnego rynku pracy. Organizacje, które chcą budować zdrowe i zaangażowane zespoły, muszą aktywnie wspierać dobrostan psychiczny swoich pracowników. W trakcie panelu zaproszeni eksperci i ekspertki podzielą się sprawdzonymi rozwiązaniami i inspirującymi praktykami, które pozwalają tworzyć środowisko pracy sprzyjające zdrowiu psychicznemu.

Moderatorka

Aga Kozak Nauczycielka Dobrego Życia – dziennikarka, podcasterka i pisarka, łączącą to pole z działalnością szkoleniową dla NGO, firm, korporacji i podmiotów zajmujących się sztuką. Wykształcona i doświadczona coacherka, mentorka i trenerka rozwoju osobistego, pracująca na styku psychologii i antropologii. Ze względu na swoją multidyscyplinarność i intersekcjonalność, wnosi w swoją pracę edukacyjną zarówno solidną wiedzę, jak i błyskotliwe insighty.

Po godzinach pełni funkcję dyrektorki programu wydarzeń towarzyszących Boskiej Komedii – jednego z najważniejszych festiwali teatralnych na świecie. Jest autorką rozmów z amerykańską pisarką i pedagożką Brené Brown, belgijsko-amerykańską psychoterapeutką Esther Perel oraz amerykańskim szefem kuchni i kucharzem Anthonym Bourdainem (jedyny polski wywiad). Laureatka LGBT+ Diamond Awards. Wyróżniona przez Forbes Women z swoją działalność edukacyjną. 

Uczestnicy panelu

Tadeusz Reimus – Praktykujący psychoterapeuta w nurcie integratywnym, konsultant, akredytowany coach International Coach Federation na poziomie PCC (Proffesional Certified Coach); z wykształcenia i powołania psycholog. Absolwent filozofii i psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego, stypendysta Uniwersytetu w Tilburgu w Holandii. Od 20 lat wprowadza zmiany w zespołach i organizacjach. 

Zarządza zespołem psychoterapeutów w linii wsparcia psychologicznego Mental Health Helpline. Bywa wykładowcą akademickim, autorem strategicznych dokumentów, facylitatorem. Koordynuje projekty strategiczne dla biznesu i sektora rządowego. Współautor „Strategii rozwojowej dla służby publicznej w latach 2008-2010”. Interesuje się filozofią współczesną, muzyką elektroniczną, jeździ na deskorolce. Jest bardziej pragmatykiem niż idealistą, woli sedno od oprawy i treść od formy; drogę dojścia przedkłada nad cel.

dr Anna Zimny-Zając – Redaktorka naczelna Medonet.pl, dziennikarka, edukatorka zdrowia, biotechnolożka. Współtwórczyni oraz przewodnicząca Rad Naukowych Narodowych Testów Medonet, w tym Narodowego Testu Zdrowia Polaków (największego cyklicznego badania zdrowia w Polsce prowadzonego od 2000 r.), Narodowego Testu Żywienia Polaków oraz Narodowego Testu Zdrowej Skóry. Prowadząca autorskich programów „Sprawdzam!” oraz „#GośćMedonetu”. Propagatorka profilaktyki zdrowotnej. 

Obecnie zajmuje się także tematyką wdrażania i budowania w organizacjach Kultury Zdrowia (Culture of Health). Jest członkinią Medonet Wellbeing Creators – społeczności liderek i liderów odpowiedzialnych za wellbeing i zdrowie pracowników w organizacjach.

Dobrosława Gogłoza – Dyrektorka zarządzająca Pomagam.pl, jednego z wiodących serwisów crowdfundingowych w Polsce i na świecie, umożliwiającego tysiącom osób realizację ważnych celów. Wcześniej, jako założycielka Otwartych Klatek, stworzyła jedną z najskuteczniejszych organizacji prozwierzęcych na świecie. Jest też współzałożycielką agencji All Hands, która specjalizuje się w prowadzeniu kampanii społecznych oraz komunikacji PR i marketingowej dla organizacji pozytywnie wpływających na świat. Prowadzi podcast Doing Good, w którym rozmawia o roli biznesu w zmienianiu świata na lepsze.

Kajetan Młynarczyk – Head of Commercial w Wellbee. Odpowiedzialny za strategię produktową i budowanie relacji z kluczowymi partnerami i klientami Wellbee. Posiada ponad 13 lat doświadczenia na stanowiskach managerskich, w tym 6 lat jako CEO i Co-founder agencji brandingowo-marketingowej, która obsługiwała takie marki jak Aviva, Leroy Merlin czy Echo Investments. Posiada ogromne doświadczenie liderskie w budowaniu i prowadzeniu zespołów, odpowiedzialnych za rozwijanie relacji z klientami i partnerami strategicznymi, analizę danych oraz branding i marketing. 

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania. W trakcie studiów publikował artykuły i był współautorem blogów na temat zarządzania sobą w czasie oraz motywacji. W wolnym czasie gra w szachy (rozegrał dziesiątki tysięcy partii online), regularnie trenuje, biega, gra w squasha i badmintona, dużo czyta i słucha audiobooków o rozwoju osobistym. Do tego uwielbia grać w strategiczne gry planszowe i pracuje nad własnymi prototypami. Dąży do minimalizmu, jest domorosłym stoikiem. Jedno z jego ulubionych powiedzeń brzmi: “Szklanka jest w połowie pełna, a w drugiej połowie czeka na wypełnienie”.