Prezentacja „Siła społeczności pracowników” to przegląd działań i inicjatyw realizowanych przez społeczność EPAMersów oraz programów wdrażanych przez EPAM w reakcji na wojnę w Ukrainie. Firma EPAM zatrudnia ponad 14 000 pracowników w Ukrainie oraz wielu obywateli Ukrainy w lokalizacjach EPAM na całym świecie, posiada również rozległą sieć ponad 50 000 członków rodzin i przyjaciół dotkniętych wojną w Ukrainie.
Anna Dziedzic-Kurek, Communication Manager w EPAM Polska – od ponad 10 lat z powodzeniem łączy swoją pasję do muzyki z budowaniem i wdrażaniem strategii komunikacji, marketingu i CSR. W jej portfolio znajduje się ponad 20 rozpoznawalnych marek z sektorów nowych technologii, FMCG i retail. Jest współautorką wielu projektów i kampanii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Od 2021 roku kieruje zespołem Communications & People Experience w EPAM Polska.
W swojej pracy najbardziej lubi interakcje z ludźmi oraz pokazywanie historii marek przez pryzmat osób, które je współtworzą. Wierzy, że skuteczna komunikacja jest jak dobrze skomponowany i wykonany utwór – to efekt harmonijnej pracy wielu talentów, który wzbudza pożądane emocje i rezonuje z grupą docelową.