Podczas prelekcji prowadząca opowie o tzw. „baby steps” w CSR jako postawie budowaniu efektywnych działań. Na przykładach pokaże, że czasami warto odłożyć daleko idące ambicje na bok i skupić się na tym, co najważniejsze. Uczestnicy dowiedzą się, jak skierować swoje akcje CSR tam, gdzie potrzebna jest faktyczna pomoc oraz jak efektywnie wspierać w tych działaniach swoich pracowników.
W różnorodnej organizacji, składającej się z setek, jeśli nie tysięcy pracowników, bardzo ważne jest, by aktywności w obszarze CSR dobierać tak, aby zaangażować do nich jak najwięcej osób. Porozmawiamy o tym jak to zrobić, tak, aby na CSR zyskała nie tylko organizacja, ale też pracownik, który może zrealizować swoją potrzebę pomocy, a przy okazji rozbudować personal brand.
Małgorzata Stasiak-Duklewska, Head of Employer Branding, Luxoft Poland – ma blisko 10-letnie doświadczenie w marketingu, CSR, budowaniu świadomości marek wśród ich odbiorców oraz komunikacji organizacji z otoczeniem. Temat społecznej odpowiedzialności biznesu jest dla niej tak ważny, że kwestie związane z CSR i ESG zgłębia również prywatnie. W wolnych chwilach dodatkowo rozwija się w obszarach mindbody i psychoneuroimmunologii.
Jej największą inspiracją są ludzie, którzy realnie i szczerze pomagają swoimi działaniami potrzebującym. Uważa, że w każdym człowieku można odnaleźć pokłady dobra, tylko czasem trzeba poszukać ich trochę dłużej. Wierzy w siłę współpracy, a w życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym, kieruję się podejściem human2human.