Według danych Deloitte 82% pracowników, jest szczęśliwych, kiedy czują się docenieni. Docenienie buduje relacje, zwiększa zaangażowanie oraz lojalność względem firmy.
Realizując kolejny projekt, będąc niemal nieustannie w biegu zapominamy często „postawić kropkę nad i”. A gdyby tak na te wszystkie projekty spojrzeć odrobinę inaczej? Poddać się małej refleksji, podziękować, docenić innych oraz… siebie?
Katarzyna Lampart, Strateżka, Mentorka, EBowca.com.
Od 2012 roku przeszła transformującą drogę od stażystki do osoby odpowiedzialnej za markę pracodawcy globalnie, tworząc skuteczne strategie i kampanie dla pracodawców w Polsce i na świecie w niemal każdej branży.
Dziś łączy doświadczenie budowania marek pracodawców z wiedzą z zakresu zarządzania projektami, zarządzania zmianą, marketingu oraz psychologii. Jest to jej zdaniem niezawodny mix – recepta na wiele bolączek branży HR.
Uważa, że tworzenie skutecznych marek jest dla tych, którzy gotowi są na transparentność i autentyczność.