Angażująca komunikacja

Magdalena Grochala

 

Projekty CSR są bardzo ważnym elementem kultury firmy, jej strategii oraz wizerunku. Jednak żeby przyniosły odpowiednie efekty i wpłynęły pozytywnie na relacje przedsiębiorstwa czy organizacji z jej interesariuszami, wymagają odpowiednio prowadzonej komunikacji. I tej do pracowników, zachęcającej do włączenia się do organizowanych akcji, i tej na zewnątrz firmy. Jak budować angażujące komunikaty? Jak często, do kogo i co mówić, żeby zbudować wokół projektów CSR szerokie grono entuzjastów, chętnych do wsparcia naszych inicjatyw?

Porozmawiamy o tym podczas warsztatów. Będą praktyczne przykłady, dyskusje oraz praca w grupach. 

Magdalena Grochala – ekspertka w zakresie komunikacji i public relations, wykładowczyni, trenerka, autorka branżowych artykułów, współautorka badań. Z PR-em związana od 2006 roku. Tworzy i realizuje strategie komunikacji dla dojrzałych firm i wchodzących na rynek startupów. Specjalizuje się w tematyce nowych technologii, ze szczególnym naciskiem na cyberbezpieczeństwo.

Wolontariuszka i liderka wolontariatu w Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich.

magdalena grochala