70% liderów wskazuje, że najbardziej stresującymi sytuacjami w pracy są te, które wymagają trudnych rozmów. Każdy menedżer i każda menedżerka prędzej czy później staje przed wyzwaniem – od przekazywania trudnych decyzji, przez zarządzanie zespołem w kryzysie, po utrzymanie zaangażowania zespołu w trudnych momentach.
To naturalne, że takie sytuacje bywają źródłem stresu, a niewłaściwie przeprowadzone rozmowy mogą prowadzić do konfliktów, obniżenia motywacji czy osłabienia relacji w zespole. Często trudne rozmowy są przekładane, przez co stają się coraz bardziej stresujące w perspektywie długoterminowej. Kluczem do efektywnego przywództwa w takich chwilach jest właściwa komunikacja, która buduje zaufanie i pomaga wypracować porozumienie. Zapraszamy Cię na warsztaty, które pomogą Ci odkryć, jak skutecznie, autentycznie i z szacunkiem radzić sobie w takich sytuacjach.
Podczas warsztatów dowiesz się:
Warsztat pokaże Ci, że trudne rozmowy mogą być nie tylko mniej stresujące, ale także stać się fundamentem silniejszych relacji i lepszej współpracy. Dołącz do nas i naucz się, jak zarządzać nimi z korzyścią dla wszystkich stron!
Anna Krysiak – Partner w Interactifs Polska sp. z o.o. i Certyfikowana Trenerka Dyscypliny Interactifs®. Absolwentka EDHEC (Ecole des Hautes Etudes Commerciales du Nord). Coach Leadershipu i Kariery, konsultant biznesowy, Certyfikowany Mentor IMC Level B w obszarze Human Ressources Management – International Mentoring Certification. Certyfikowany konsultant L.E.A.D – badania diagnostycznego i rozwojowego dla liderów oraz certyfikowany praktyk Lumina Spark i Lumina Select. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe: w Leroy Merlin w Polsce pełniła funkcje menadżerskie i zarządcze, a jako Dyrektor Centrali Zakupów i członek zarządu odpowiadała za strategię, sprzedaż i zakupy oferty handlowej, merchandising i zarządzanie jakością. Pracując przez kilka lat w Grupie Adeo we Francji, z sukcesem rozwijała współpracę międzynarodową w obszarze oferty i dostawców.
Jest przekonana, że prawdziwe przywództwo opiera się na kulturze szacunku, współpracy i zaufania, dla wspólnego sukcesu i rozwoju ludzi i organizacji. Ewolucja leardershipu i wyzwania dla dzisiejszych i przyszłych liderów to tematy szczególnie jej bliskie. Dzięki coachingowi wierzy, że bardzo często rozwiązanie problemu mamy w sobie, a zadając dobre pytania, możemy je odnaleźć. Angażuje się w nowe wyzwania i projekty, które rozwijają biznes i zmieniają rzeczywistość na lepsze.
Anna Romaniecka-Mankiewicz – Dyrektor Zarządzająca Interactifs Polska Sp. z o.o. i Certyfikowana Trenerka Dyscypliny Interactifs®. Związana z branżą handlową od ponad 20 lat. Jej praca w IKEA (10 lat) polegała w dużej mierze na negocjacjach oraz na ścisłej, codziennej współpracy z polskimi producentami i z IKEA of Sweden. Następnie pracowała 5 lat dla amerykańskiego funduszu inwestorów prywatnych, dla których prowadziła warszawską sieć sklepów z dekoracją wnętrz pod marką Decorador. W Leroy Merlin odpowiedzialna była za komunikację instytucjonalną, a następnie także za część działań marketingowych. Przez 4 lata była rzecznikiem prasowym tej firmy oraz prezesem Fundacji Leroy Merlin.
Suma doświadczeń zawodowych jest solidną podstawą, z której korzysta od dekady jako pierwszy w Polsce Certyfikowana Trenerka Dyscypliny Interactifs®. Jako Dyrektor Zarządzający prowadzi polski oddział firmy. Z wykształcenia jest politologiem ze specjalizacją Public Relations.