Działania CSR mają ogromny potencjał, ale jak sprawić, by naprawdę angażowały odbiorców? W erze cyfrowej skuteczna komunikacja to nie tylko wybór właściwych kanałów, ale także umiejętność budowania przekazu, który inspiruje, mobilizuje i skłania do działania.
Podczas interaktywnego warsztatu zgłębimy tajniki efektywnej komunikacji CSR w social mediach – od języka korzyści po storytelling i tone of voice dopasowany do różnych pokoleń. Dowiesz się, jak pisać inkluzywne i dostępne treści, jak angażować pracowników w działania CSR poprzez digital oraz jak mierzyć skuteczność swoich działań.
Nie zabraknie inspirujących case studies, praktycznych wskazówek i przestrzeni na Twoje pytania. Weź udział w warsztatach i naucz się projektować komunikację CSR, która ma realny wpływ!
Program warsztatów:
Dagmara Pakulska – Marketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka, a od niedawna również konferansjerka wydarzeń branżowych. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Women.
Szkoli, konsultuje, audytuje i buduje strategie komunikacji w social mediach, zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Lidlem, mBankiem, Żabką, Roche Polska czy z TVN. Jej konikiem są działania organiczne, a ulubionymi specjalizacjami employee advocacy, personal branding oraz LinkedIn marketing. W życiu i w biznesie kieruje się zasadą „Bój się i rób”.