CSR & Digital, czyli warsztaty z mądrego wykorzystywania języka i narzędzi cyfrowych do projektowania komunikacji

Dagmara Pakulska

Działania CSR mają ogromny potencjał, ale jak sprawić, by naprawdę angażowały odbiorców? W erze cyfrowej skuteczna komunikacja to nie tylko wybór właściwych kanałów, ale także umiejętność budowania przekazu, który inspiruje, mobilizuje i skłania do działania.

Podczas interaktywnego warsztatu zgłębimy tajniki efektywnej komunikacji CSR w social mediach – od języka korzyści po storytelling i tone of voice dopasowany do różnych pokoleń. Dowiesz się, jak pisać inkluzywne i dostępne treści, jak angażować pracowników w działania CSR poprzez digital oraz jak mierzyć skuteczność swoich działań.

Nie zabraknie inspirujących case studies, praktycznych wskazówek i przestrzeni na Twoje pytania. Weź udział w warsztatach i naucz się projektować komunikację CSR, która ma realny wpływ!

Program warsztatów:

  • Dlaczego działaniom CSR jest po drodze z digital marketingiem? Garść przydatnych statystyk i insightów.
  • Tworzenie angażujących komunikatów CSR w social mediach
    • Język korzyści vs język misji – jak mówić i pisać, by ludzie słuchali?
    • Mikrohistorie i storytelling w CSR. 
    • Call to Action – jak sprawić, by odbiorcy podjęli działania?
  • Komunikacja CSR a różne pokolenia
    • Boomers, Gen X, Millenials, Gen Z, a wkrótce Alfy – jak do nich mówić?
    • Kanały i formaty – gdzie szukać swoich odbiorców?
    • Tone of voice – jak dopasować język do grupy docelowej?
  • Dostępność treści w social mediach
    • Czym jest digital accessibility i dlaczego ma znaczenie?
    • Jak pisać i projektować posty, by były dostępne dla wszystkich?
  • Angażowanie pracowników w CSR poprzez narzędzia digitalowe
    • Employee advocacy
    • Jak stworzyć kampanię CSR, w której pracownicy będą chcieli uczestniczyć i ją promować?
    • Narzędzia do aktywizacji i mierzenia zaangażowania
  • Case studies & Q&A

Dagmara PakulskaMarketerka, przedsiębiorczyni i wykładowczyni akademicka, a od niedawna również konferansjerka wydarzeń branżowych. Autorka Niby-Prasówki. Jedna z Top 25 Liderek Polskiego LinkedIna według magazynu Forbes Women.

Szkoli, konsultuje, audytuje i buduje strategie komunikacji w social mediach, zarówno dla dużych, jak i małych marek. Współpracowała już m.in. z Lidlem, mBankiem, Żabką, Roche Polska czy z TVN. Jej konikiem są działania organiczne, a ulubionymi specjalizacjami employee advocacy, personal branding oraz LinkedIn marketing. W życiu i w biznesie kieruje się zasadą „Bój się i rób”.